Розташований в центральній частині Львова, готель "Едем" передає атмосферу стародавнього міста. Готель знаходиться по сусідству з найбільшими пам'ятниками міста Лева. До греко-католицького собору Св. Юра Ви зможете дістатися за 5 хвилин пішки. До Львівського національного академічного театру опери та балету ім. С. Крушельницької від готелю трохи більше кілометра. Дійти до головного залізничного вокзалу Ви зможете за 7 хвилин, а доїхати до аеропорту - за 10 хвилин автомобілем
Hotel description
Готель відкритий в 2010 році, складається з 5-типоверхового будинку, всього 20 номерів.
Hotel services
Nutrition
Entertainment and sports
Beauty and health
For children
Pools
Пляж
Wi-Fi
safe
business center
conference hall
parking
laundry
лікар
room service
,
restaurant
Room types
Room size
15 кв.м
Maximum occupancy
1 взр.
In the room
Wi-Fi
shower
towels
TV
hair dryer
toiletries
room service
safe
Room size
23 кв.м
Maximum occupancy
3 взр.
In the room
Wi-Fi
shower
towels
TV
hair dryer
toiletries
room service
safe
Room size
31 кв.м
Maximum occupancy
3 взр.
In the room
Wi-Fi
air conditioner
bath
shower
bathrobe
towels
TV
hair dryer
toiletries
room service
safe
Room size
38 кв.м
Maximum occupancy
3 взр.
In the room
Wi-Fi
air conditioner
bidet
bath
shower
bathrobe
towels
TV
hair dryer
toiletries
room service
safe
Resort Lviv, country Ukraine
улица Городоцька, 95А, Львов, Львовская область, Украина
Important! The hotel administration reserves the right to make any changes to
the concept of the hotel, including
the set of paid and free services without prior notice. Photos posted
on the site alf.ua may differ from the views of the hotel, rooms and territory in reality.
The company "ALF TOURIST OPERATOR" does not have information about the timing and progress of
construction
or repair work on the territory of the hotel or in the adjacent territory.
For more information, please use the hotel's official website.
Please note that when traveling abroad, tourists may be served in
English, Russian, or the official language of the host country.
The level of proficiency in other languages of the staff depends on the specific region and service providers.