+38 (067) 204 10 45
Екстрений зв'язок
+38 (067) 461 86 78 (Viber, WhatsApp, Messenger)
Графік роботи екстреного зв'язку:
ПН-ПТ - 19:00-10:00
СБ - 15:00-24:00
НД - 24 години
Відправити запит
Продовжити як:
/
/
/
Часті запитання

Часті запитання

  • Де саме та коли посадка?

Орієнтовний час у дорозі з Києва 45-48 годин. Він залежить від черг на кордоні та завантаженості доріг.

Наразі доступний попередній графік руху (тисни тут). Ввечері напередодні виїзду в заявці буде доступно маршрутний лист. Обов’язково перевіряйте та орінтуйтесь на розклад та зупинки вказані саме в маршрутному листі.

 

  • Чи можу я обрати місце в автобусі?

Так. Доступне попереднє бронювання:

Комфорт-місця 1-3 ряди (без можливості вибору конкретного місця в цих рядах) – доплата 400 грн за місце в одну сторону.

Комфорт-місця 4-6 ряди (без можливості вибору конкретного місця в цих рядах) – доплата 300 грн за місце в одну сторону.

Бронювання конкретного місця в салоні з 7 до 11 ряду – 200 грн за місце в одну сторону.

 

  • Чи є обмеження по багажу?

Звісно, на кожного один багаж (сумка чи чемодан), допустимі розміри якого 65*35*40 см (Д*Ш*В). Можна замовити додатковий багаж - доплата 1000 грн в один бік - кількість додаткового багажу в автобусі обмежена, тому обов'яково необхідне його попереднє бронювання. 

 

  • Що за автобуси? Скільки місць? Чи є в автобусі Wi-Fi та туалет?

У перевізника є кілька автобусів – всі вони розраховані на 50-60 місць. Деякі з них обладнані Wi-Fi, що працює виключно на території України. Який саме автобус буде в конкретну дату – ви дізнаєтесь ввечері напередодні виїзду, коли в ваше бронювання буде додано маршрутний лист. Орієнтовно кожні 3-4 години виконуються санітарні зупинки.

 

  • Режим в’їзду?

Безвізовий до 90 днів протягом 180 днів з дати першого в’їзду. 

 

  • В’їзд в Італію можливий за:

 дійсним біометричним закордонним паспортом.

 

  • Чи потрібен мені COVID-сертифікат?

З 1 червня 2022 року всі обмеження зняті, проте є обовʼязковим  носінням маски з типом захисту FFP2 у громадському транспорті, театрах, кінотеатрах, концертних залах. При відвідуванні екскурсій потрібно мати Covid-сертифікат.

 

  • Чи можу я з собою взяти свого домашнього улюбленця?

Так, заборон немає, зі всіма документами на тваринку.

До провозу приймаємо невеликих тварин (до 10 кг) у переносці з усіма відповідними документами на домашнього улюбленця – обов’язкове попереднє бронювання послуги – 1000 грн в одну сторону. З приводу пакету документів на вашого маленького друга за більш детальною консультацією радимо звернутися до ветеринарної або прикордонної служби.

 

  • Чи може їхати дитина в автобусі без окремого місця?

Ні. На дітей будь-якого віку в автобусі має бути оформлене окреме місце за повною ціною. 

 

  • Вихід/посадка не на кінцевій зупинці по маршруту

Можлива посадка/висадка пасажирів (тільки за попереднім погодженням з ТО). Відповідну інформацію необхідно вказати при бронюванні.

Підвезення від зупинки на курорті до вілли/готелю не організовується. У разі потреби надання трансферу просимо додатково запитувати таку можливість та вартість.

*Висадка/посадка не на кінцевій зупинці, а в межах транзитної зони, можлива, в разі бронювання і подання інформації не пізніше ніж за добу до виїзду!

 

  • Медичне страхування

В пакетні тури медичне страхування включене у склад туристичного пакету. У разі купівлі окремо автобусного проїзду – необхідно мати власний страховий поліс, або є можливість його оформити у нас.

×
Дата
USD
EUR
19.04.2024
43.50
40.75
18.04.2024
40.70
43.20
17.04.2024
43.30
40.70
16.04.2024
43.30
40.70
15.04.2024
40.50
43.10
×
Відправити запит
Ваш запит відправлено!
×
Відправити запит
Дата вильоту
Дата прибуття
Ваш запит відправлено!
×
Підписатися на SMS розсилку
Ваш запит відправлено!