+38 (067) 204 10 45
Екстрений зв'язок
+38 (067) 461 86 78 (Viber, WhatsApp, Messenger)
Графік роботи екстреного зв'язку:
ПН-ПТ - 19:00-10:00
СБ - 15:00-24:00
НД - 24 години
Відправити запит
Продовжити як:
Головна
/
Агентам

Агентам

Співробітництво

Для початку співробітництва необхідно:

Заповнити реєстраційну форму

Приклад заповнення форми:

Після заповнення форми Вам буде надано доступ (без можливості бронювання) до особистого кабінету. Щоб закінчити реєстрацію необхідно перейти через "Пошук туру" за посиланням "Договори".

У вкладці "Договори" сформуйте і завантажте новий договір натиснувши за посиланням "Додати".

Договір автоматично завантажується в "Завантаження" браузера після натискання посилання "Дані заповнені вірно, продовжити", після того як договір буде завантажений його потрібно підписати і скан-копію прикріпити в відповідний розділ, так само всі додаткові документи. Всі документи завантажуються одним файлом розміром не більше 4 Мб. Якщо у Вас документ з декількох сторінок, тоді Вам потрібно його об'єднати в один файл.

Підписати договір можна також через систему "Вчасно" (ЄДРПОУ 35254273 та пошта dogovir@alf.ua). Після підпису договору з обох сторін за допомогою ЕЦП, його також потрібно прикріпити в особистому кабінеті разом із додатковими документами.

Два примірники оригіналу агентського договору і копії статутних документів необхідно надіслати на адресу: 01001, м. Київ, провулок Михайлівський, 12/1, АЛЬФ ТО - Відділ договорівкрім випадків, якщо договір підписано через систему "Вчасно".

Важливо! При неотриманні оригіналів агентського договору протягом 2-х тижнів - доступ к бронюванню буде закритий, крім випадків, якщо договір підписано через систему "Вчасно".

Зразок Агентського Договору

Обов'язкові копії документів до договору для юридичних осіб:

  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП;
  • свідоцтво платника єдиного податку (Витяг з реєстру платників єдиного податку) або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (Витяг з реєстру платників ПДВ);
  • банківська гарантія.

Обов'язкові копії документів до договору для фізичних осіб-підприємців:

  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП;
  • свідоцтво платника єдиного податку (Витяг з реєстру платників єдиного податку);
  • банківська гарантія.

Для нерезидентів:

  1. Надіслати на пошту dogovir@alf.ua установчі документи. Перелік необхідних документів: Виписка з Держреєстру, Ліцензія, довідка про взяття на податковий облік, Протокол (наказ) про призначення директора Фірми. Після чого буде надіслано зразок договору для заповнення.
  2. Заповнити договір (від руки).
  3. Відсканувати всі (з 1 по 6) сторінки договору і відправити разом зі статутними документами на пошту dogovir@alf.ua

Важливо! Факсимільний підпис не приймається.

У випадках будь-яких змін просимо повідомляти нас в письмовому вигляді на офіційному бланку фірми на пошту dogovir@alf.ua

При виникненні питань звертайтесь за телефоном 067-204-10-45

АКТ-ЗВІТ Турагента

Агентські договори, укладені в період до 15.02.2021 року підлягають перепідписанню до 28.02.2021 року. Для перепідписання договору, необхідно зайти до "Особистого кабінету" через "Пошук туру" посилання "Договори".

Якщо система показує, що не заповнена необхідна інформація, то Вам необхідно відредагувати її натиснувши на кнопку "Редагування партнера".

Після заповнення всіх обов'язкових полів поверніться у вкладку "Договори" для завантаження нового договору.

Після того як договір буде завантажений його потрібно підписати і скан-копію прикріпити в відповідний розділ, так само всі додаткові документи. Всі документи завантажуються одним файлом розміром не більше 4 Мб. Якщо у Вас документ з декількох сторінок, тоді Вам потрібно його об'єднати в один файл.

Підписати договір можна також через систему "Вчасно" (ЄДРПОУ 35254273 та пошта dogovir@alf.ua). Після підпису договору з обох сторін через ЕЦП його також потрібно прикріпити в особистому кабінеті разом із додатковими документами.

Два примірники оригіналу агентського договору і копії статутних документів необхідно надіслати на адресу: 01001, м. Київ, провулок Михайлівський, 12/1, АЛЬФ ТО - Відділ договорівкрім випадків, якщо договір підписано через систему "Вчасно".

Важливо! При неотриманні оригіналів агентського договору протягом 2-х тижнів - доступ к бронюванню буде закритий, крім випадків, якщо договір підписано через систему "Вчасно".

Зразок Агентського Договору

Обов'язкові копії документів до договору для юридичних осіб:

  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП;
  • свідоцтво платника єдиного податку (Витяг з реєстру платників єдиного податку) або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (Витяг з реєстру платників ПДВ);
  • банківська гарантія.

Обов'язкові копії документів до договору для фізичних осіб-підприємців:

  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП;
  • свідоцтво платника єдиного податку (Витяг з реєстру платників єдиного податку);
  • банківська гарантія.

Для оновлення банківської гарантії потрібно авторизуватися в особистий кабінет агента через "пошук туру" та перейти до відповідного розділу "Банківські гарантії".

Умови оплати

Рахунки виставляються за підтвердженими заявками до 23:59 в календарні дні за поточним курсом.

У разі підтвердження заявки після 23:59 рахунок буде виставлений на наступний календарний день за поточним курсом.

Перший виставлений рахунок дійсний протягом 2-х календарних днів. Рахунки виставлені в п'ятницю, суботу та неділю є дійсними з дня виставлення рахунку і до понеділка включно.

Рахунок доступний в особистому кабінеті агента під конкретною заявкою при натисканні на посилання "Оплата заявки" з 11:00 до 23:59 в календарні дні.

Оплата заявки зараховується за курсом на момент її надходження.

Якщо до початку туру 15 і менше днів, заявку необхідно сплатити в повному обсязі протягом 2-х календарних днів, але не пізніше ніж за один день до початку туру.

Якщо до початку туру 16 і більше днів, можна скористатися послугою "Оплата частинами". Звертаємо увагу, що послуга "Оплата частинами" не поширюється на заявки за "Раннім бронюванням", якщо в умовах "Раннього бронювання" прописано інше, а також неможлива, якщо в підтвердженні вказані конкретні терміни оплати.

Якщо в підтверджену заявку додали послуги, то рахунок на доплату дійсний один календарний день.

У разі порушення графіку оплат, по заявці фіксується курс дня підтвердження і всі рахунки, починаючи з першого дня прострочки оплати, рахуються по актуальному курсу, але не нижче курсу дня підтвердження.

GDS-тури - динамічне пакетування на регулярних рейсах і прорахунок  кінцевої вартості пакета в онлайн. Це відбувається шляхом прямого звернення до систем авіакомпаній.

При бронюванні даних турів перша оплата за заявкою проводиться в розмірі не менше вартості викупу авіаквитків і по тайм-ліміту, виставленому авіакомпанією.

Авіаквитки не виписують без фактичного надходження грошових коштів за заявкою на р/р АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР.

  • Часткова оплата можлива, якщо до початку туру залишається не менше 16 днів.
  • При частковій оплаті перша частина повинна бути внесена протягом 2-х календарних днів з моменту виставлення рахунку в розмірі не менше 30% від загальної вартості (але не менше вартості регулярних авіаквитків в складі заявки).
  • Повна оплата за заявкою повинна бути проведена не пізніше 15 днів до дати початку туру. Друга частина оплачується згідно виставленого рахунку на день доплати (курс може змінюватися як в меншу, так і в більшу сторону).
  • Рахунок на доплату дійсний протягом одного календарного дня.

Графік оплат по заявці відображений в особистому кабінеті агента після підтвердження заявки.

Послуга "Оплата частинами" доступна, якщо інше не повідомлено відділом бронювання після підтвердження. Просимо перевіряти графік оплат у заявці після підтвердження.

У разі порушення графіку оплат, по заявці фіксується курс дня підтвердження і всі рахунки, починаючи з першого дня прострочки оплати, рахуються по актуальному курсу, але не нижче курсу дня підтвердження.

Для того, щоб оплата була зарахована правильно, просимо виконувати наступні правила:

1. Оплата через касу банку проводиться тільки від одного платника (фізичної або юридичної особи), навіть якщо вона здійснюється частинами.

2. У призначенні платежу обов'язково вказується номер рахунку-фактури або номер заявки.

3. Якщо оплата здійснюється частинами від різних платників, вона зараховується на підставі укладеного Агентського договору, Замовника в Бронюванні, Одержувача зазначеного в Рахунку-фактурі.

4. Для нерезидентів до суми рахунку додатково включається 2% від суми рахунку за конвертацію валют.

Напрямки:

  • автобусні пакетні тури та наземне обслуговування (тільки проживання): Албанія, Болгарія, Греція, Іспанія, Туреччина (Анталійське узбережжя), Хорватія, Чорногорія;
  • авіапакети: Туреччина (Анталійське узбережжя);
  • квитки на автобусні рейси: Албанія, Болгарія, Греція, Туреччина (Анталія, Стамбул), Хорватія, Чорногорія.

Період бронювання: 04.10.2024 - 31.12.2024
Дати заїздів: 01.04.2025 - 31.10.2025

Умови оплати:

  • 500 грн. протягом 2-х календарних днів з дня підтвердження заявки;
  • за 35 днів до початку туру/виїзду 30%;
  • за 15 днів до початку туру/виїзду 100%.

Ануляція:

  • за 35 днів до початку туру/виїзду - без штрафів;
  • за 34 дні але не пізніше 15 днів до туру/виїзду - штраф 500 грн.;
  • за 14 днів до туру/виїзду - згідно договору.

Важливо:

  • умови РБ не поширюються на тури по СПО - NON REFUNDABLE, GDS-тури, пакети до складу яких входять квитки на регулярних рейсах та якщо інше не зазначено в момент бронювання (підтвердження) заявки;
  • заміна ПІБ туристів за попереднім узгодженням, але не пізніше, ніж за 72 години до туру/виїзду і без зміни складу туристів. При заміні менше 72 годин - штраф 500 грн.;
  • заміна дати подорожі неможлива;
  • у разі порушення графіку оплат, по заявці фіксується курс дня підтвердження і всі рахунки, починаючи з першого дня прострочки оплати, рахуються по актуальному курсу, але не нижче курсу дня підтвердження.

Напрямки:

  • автобусні пакетні тури та наземне обслуговування (тільки проживання): Албанія, Болгарія, Греція, Іспанія, Туреччина (Анталійське узбережжя), Хорватія, Чорногорія;
  • авіапакети: Туреччина (Анталійське узбережжя);
  • квитки на автобусні рейси: Албанія, Болгарія, Греція, Туреччина (Анталійське, Стамбул), Хорватія, Чорногорія.

Період бронювання: 01.01.2025 - 31.03.2025
Дати заїздів: 01.04.2025 - 31.10.2025

Умови оплати:

  • 1000 грн. протягом 2-х календарних днів з дня підтвердження заявки;
  • за 35 днів до початку туру/виїзду 30%;
  • за 15 днів до початку туру/виїзду 100%.

Ануляція:

  • за 35 днів до початку туру/виїзду - без штрафів;
  • за 34 дні але не пізніше 15 днів до туру/виїзду - штраф 1000 грн.;
  • за 14 днів до туру/виїзду - згідно договору.

Важливо:

  • умови РБ не поширюються на тури по СПО - NON REFUNDABLE, GDS-тури, пакети до складу яких входять квитки на регулярних рейсах та якщо інше не зазначено в момент бронювання (підтвердження) заявки;
  • заміна ПІБ туристів за попереднім узгодженням, але не пізніше, ніж за 72 години до туру/виїзду і без зміни складу туристів. При заміні менше 72 годин - штраф 500 грн.;
  • заміна дати подорожі неможлива
  • у разі порушення графіку оплат, по заявці фіксується курс дня підтвердження і всі рахунки, починаючи з першого дня прострочки оплати, рахуються по актуальному курсу, але не нижче курсу дня підтвердження.

Робота з заявками

Кожен агент, який отримав доступ до свого "особистого кабінету", заводить заявки на бронювання самостійно через "пошук туру".

Після того як заявка заведена в систему оператора, відділ бронювання має 3 робочих дні на обробку та надання відповіді по заявці. До отримання відповіді по заявці від відділу бронювання та поки заявка знаходиться в статусі "Бронювання" анулювати її неможливо.

Важливо! Функція "попереднього бронювання" не фіксує вартість замоволення, фіксуються лише місця на рейсі. 

     

КраїнаПакетні туриНаземне обслуговуванняКвиткиЧас на предброні
Албанія

Автобусні пакети - не менше 5-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

 

Авіапакети - функція відсутня

не менше 7-ми днів до поселення

Автобусні квитки - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

 

Авіаквитки - функція відсутня

24 години
БолгаріяАвтобусні пакети - не менше 5-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсіФункція відсутняАвтобусні квитки - не менше 5-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі24 години
Греція

Авіапакети - функція відсутня


Автобусні пакети - не менше 5-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

Функція відсутня

Авіаквитки - функція відсутня


Автобусні квитки - не менше 5-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

24 години 
ЄгипетАвіапакети з Кишинева - не менше 6-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсіФункція відсутняАвіаквитки з Кишинева - не менше 6-ти днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі24 години
ПольщаФункція відсутняФункція відсутняАвтобусні квитки - не менше 5-ти днів до виїзду та не менше 6-ти місць на рейсі 24 години 
Словенія

Автобусні пакети - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

не менше 10-ти днів  до поселення

Автобусні квитки - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

24 години
Туреччина

Автобусні пакети - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

 

Авіапакети - функція відсутня

не менше 10-ти днів до поселення

Автобусні квитки - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

 

Авіаквитки - функція відсутня

24 години
Хорватія

Автобусні пакети - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

не менше 10-ти днів до поселення

Автобусні квитки - не менше 7-ми днів до виїзду та не менше 10-ти місць на рейсі

24 години
Чорногорія

Автобусні пакети - не менше 4-х днів до виїзду та не менше 6-ти місць на рейсі

 

Авіапакети - функція відсутня

не менше 4-х днів до поселення

Автобусні квитки - не менше 4-х днів до виїзду та не менше 6-ти місць на рейсі

 

Авіаквитки - функція відсутня

24 години

 

 


 

У випадку відмови Турагента та/або Туриста від одержання туристичних послуг з будь-яких причин незалежних від Туроператора або неможливості їх одержання внаслідок відмови посольства країни відвідування у видачі візи Туристу, а також у випадку зміни Замовлення, Турагент зобов’язаний сплатити Туроператору узгоджену неустойку у вигляді штрафу, в наступних розмірах і порядку:

  • при відмові або зміні Замовлення в строк більший ніж 35 днів до початку подорожі штраф складає – 10% вартості Турпродукту;
  • при відмові або зміні Замовлення за 22-35 днів до початку подорожі – 30% вартості Турпродукту;
  • при відмові або зміні Замовлення за 15-21 днів до початку подорожі – 50 % вартості Турпродукту;
  • при відмові або зміні Замовлення за 8-14 днів до початку подорожі – 80 % вартості Турпродукту;
  • при відмові або зміні Замовлення за 7 днів до початку подорожі – 100 % вартості Турпродукту;
  • при відмові від Замовлення по турам системи GDS – 100% вартості Турпродукту.

Вище зазначені розміри штрафу застосовуються у разі, якщо у Підтвердженні Замовлення, наданого Туроператором Турагенту, не зазначено інший розмір штрафних санкцій.

У випадках, коли внаслідок Ануляції Замовлення Турагентом штрафні санкції, виставлені Туроператору Партнерами, перевищують суму штрафів, розраховану у відповідності з вище вказаних неустойок, Турагент сплачує Туроператору суму штрафних санкцій у розмірі штрафних санкцій, виставлених Туроператору Партнерами. 

Застосування штрафних санкцій не є обов’язковим для застосування Туроператором та застосовуються останнім на власний розсуд.

Ануляція Замовлення на умовах «Раннє бронювання» здійснюється на умовах, опублікованих Туроператором у відповідному розділі.

Зразки листів на повернення грошових коштів:

Лист на повернення необхідно надсилати: в оригіналі на адресу 01001, м. Київ, провулок Михайлівський, 12/1, АЛЬФ ТО для бухгалтерії 

або

направити лист через сервіс "Вчасно" (ЄДРПОУ 35254273 та пошта dogovir@alf.ua). Документ має бути підписаний ЕЦП і надісланий у "Вчасно" в форматі PDFСкан-копії листів не приймаються в роботу.

*повернення проводяться до 14 робочих днів з дня отримання оригіналу листа на повернення

 

Зразок листа на перезалік коштів:

*при оплаті від 3-ї особи оформлюється тільки повернення

Лист на перезалік необхідно: надсилати в оригіналі на адресу 01001, м. Київ, провулок Михайлівський, 12/1, АЛЬФ ТО для бухгалтерії

або

направити лист через сервіс "Вчасно" (ЄДРПОУ 35254273 та пошта dogovir@alf.ua). Документ має бути підписаний ЕЦП і надісланий у "Вчасно" в форматі PDFСкан-копії листів не приймаються в роботу.

 

Зразки листів на уточнення платежу:

*при оплаті від 3-ї особи оформлюється тільки повернення

Лист на уточнення платежу необхідно: надсилати в оригіналі на адресу 01001, м. Київ, провулок Михайлівський, 12/1, АЛЬФ ТО для бухгалтерії

або

направити лист через сервіс "Вчасно" (ЄДРПОУ 35254273 та пошта dogovir@alf.ua). Документ має бути підписаний ЕЦП і надісланий у "Вчасно" в форматі PDFСкан-копії листів не приймаються в роботу.

Графік видачі документів відображається в усіх заявках в розділі "Документи".

Дата видачі проставляється за місяць до початку туру. 

Тип заявкиТерміни видачі
Наземне обслуговування (тільки готель)Видача одразу після повної оплати заявки
Пакетні тури (автобус)

Ваучер та страховка за 7 днів до дати початку туру.

Автобусні квитки за день до виїзду після 16:00.

Зворотні автобусні квитки за день до зворотнього виїзду після 16:00.

Пакетні тури (авіа)

Видача всіх документів за 7 днів до дати початку туру.

Виняток: Єгипет - за 5 днів до дати початку туру.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Агентського договору, укладення договору на туристичне обслуговування здійснюється за формою, яка вказана нижче:

Договір з туристом на реалізацію туристичних послуг

Договір оферти про надання послуг з бронювання та реалізації квитків

Додаткова угода до Договору з туристом на перенесення туру

Додаткова угода до Договору з туристом на депонування коштів заявка в USD заявка в EUR

Акції

З 04.10.24 по 31.03.25
РАННЄ БРОНЮВАННЯ 2024/2025

Навчання

Всі міста
Всі країни
Всі міста
Кишинів
23.11.24 - 30.11.24
8 днів / 7 ночей
Забронювати
Кишинів
15.12.24 - 19.12.24
5 днів / 4 ночей
14067 UAH
Забронювати
Київ
18.04.25 - 29.04.25
11 днів / 8 ночей
8500 UAH
Забронювати
Кишинів
17.05.25 - 24.05.25
8 днів / 7 ночей
14000 UAH
Забронювати

GDS

GDS-тури - динамічне пакетування на регулярних рейсах, це тип турів з перельотом регулярними рейсами і прорахунком кінцевої вартості пакета в онлайн. Це відбувається шляхом прямого звернення до систем авіакомпаній. Дуже швидко можна вибрати і забронювати поїздку з регулярними рейсами на вигідних умовах.

*Дані пропозиції в онлайн пошуку позначаються "Країна авіа GDS"

Переваги бронювання GDS турів:

  • швидкий і зручний пошук з перельотом на регулярних рейсах;
  • отримання кінцевої вартості туру без  очікування;
  • можливість підбору в онлайн не тільки прямих, але і стикувальних рейсів;
  • надання туристам якісно підібраного туру з альтернативними перельотами;
  • розмір комісії для агентства розраховується із загальної вартості туру, за винятком доплат за авіа. Доплати за авіа виставляються НЕТТО;
  • можливість для туристів самостійно реєструватися на рейс в онлайн.

Покрокова інструкція ТУТ

Важлива інформація:

1. Відповідно до Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України №735 від 30.11.2012г., Авіаперевізник має право:

  • затримати або скасувати рейс як з комерційних причин, так і з причин, які від нього не залежать;
  • в разі настання надзвичайних обставин без повідомлення пасажирів скасувати, затримати чи анулювати раніше підтверджене бронювання;
  • замінити тип повітряного борту без повідомлення пасажирів.

Також авіаперевізник має інші права щодо зміни авіаперевезення, які позначені договірними умовами перевезень і затвердженими правилами повітряних перевезень відповідного авіаперевізника. Зокрема, повітряний борт, в разі необхідності або з метою безпеки, має право здійснити посадку для дозаправки паливом, що не є порушенням маршруту або умов перевезення. За додатковою інформацією слід звернутися до Туроператора або безпосередньо до авіаперевізника.

2. При бронюванні GDS турів діють особливі правила, встановлені авіакомпаніями. У зв'язку з цим внесення змін паспортних даних, терміни сплат і ануляції проводяться з урахуванням цих правил. Просимо враховувати це при бронюванні.

3. Якщо строк підтвердження проживання перевищує термін виписки авіаквитків, туроператор залишає за собою право анулювати бронювання.

4. За зміну вартості або тайм-ліміту з боку перевізника туроператор не несе відповідальності.

5. Ми рекомендуємо сплачувати тури з регулярними рейсами в повному розмірі і робити це максимально швидко після отримання підтвердження, так як поки квитки не виписані і не сплачені, перевізник може змінити терміни сплати, скасувати бронювання раніше зазначеного ними тайм-ліміту. В наслідок чогоможе змінитися вартість авіаквитків, так як попереднє бронювання буде скасовано, а нові варіанти перельоту можуть коштувати дорожче. Туроператор не несе відповідальності за зміни тайм-ліміту або вартості з боку авіакомпанії. У цьому випадку агентство буде повідомлено про зміну розміру доплат для збереження бронювання.

6. При виборі GDS туру з однією або більше транзитними пересадками, агентство несе відповідальність за вірно підібраний час між стикувальними рейсами і інформування туристів про необхідність або відсутность такої в оформленні транзитних віз в аеропортах пересадок. Звертаємо вашу увагу, що компанія АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР не займається оформленням транзитних віз. Отримати інформацію про необхідність отримання транзитних віз можна у авіакомпанії.

Страхування

Послуги зі страхування туристів надаються компанією ERV (ПрАТ «Європейське туристичне страхування»).

Офіційний сайт страхової компанії

Порядок дій:

Франшиза – 0

Важливо:

  • дітям, яким на момент початку подорожі не виповнилось 18 років, ІНН не є обов'язковим для заповнені при бронюванні;
  • особи у віці 81+ поліс страхування оформлюється по узгоджені зі страховою компанією;
  • максимальний строк страхування – 90 календарних днів;
  • страховий поліс діє тільки на тури з вильотом/виїздом з України;
  • якщо турист вже знаходиться за кордоном, страховий поліс оформляється після узгодження зі Страховою компанією. Для цього агент зобов'язаний повідомити про це оператора;
  • на іноземних громадян можливе оформлення полісу тільки при наявності виду на проживання в Україні (має бути надане при бронюванні). 

Територія дії страхування зазначається в Пам’ятці як окрема країна або одна із географічних зон:

  • «Європа» (ЕUROPE): всі країни географічної Європи, а також: Алжир, Єгипет, Ізраїль, Марокко, Туніс, Туреччина;
  • «Цілий світ» (WORLD): всі країни світу. 

Шаблон страхового полісу

З повним договором страхування можна ознайомитися тут >> 

Послуги зі страхування туристів надаються компанією ERV (ПрАТ «Європейське туристичне страхування»).

Офіційний сайт страхової компанії

Порядок дій:

Франшиза – 0

Важливо:

  • дітям, яким на момент початку подорожі не виполвнилось 18 років, ІНН не є обов'язковим для заповнені при бронюванні;
  • особи у віці 81+ поліс страхування оформлюється по узгоджені зі страховою компанією;
  • максимальний строк страхування – 90 календарних днів.

FAQ

Чи є якийсь тайм-ліміт по оплаті і виписці авіаквитків на регулярний рейс?

До того моменту поки квитки не оплачені і не виписані, авіакомпанія може скасувати бронь.

Такі дії авіакомпанії можуть вплинути на підсумкову вартість турпакету. Туроператор не несе відповідальність за зміни тайм-ліміту або вартості з боку авіакомпанії. У цьому випадку агентство буде повідомлено про зміну розміру доплат для збереження бронювання. З цієї причини ми рекомендуємо оплачувати тури з регулярними рейсами в повному розмірі і робити це максимально швидко після отримання підтвердження.

Чи у всі тури включений трансфер?

Дана послуга включена не у всі пакетні тури при бронюванні. Просимо звертати увагу на склад пакету і примітки в пошуку туру

Комісія агентства розраховується з повного пакета або тільки з наземного обслуговування?

Комісія агентства розраховується з повного пакета за винятком доплат за авіа при бронюванні GDS турів. Доплати виставляються НЕТТО.

Чи можливо забронювати GDS тур, якщо у туриста не готовий закордонний паспорт?

Забронювати GDS тур можна тільки в тому випадку, якщо ім'я, прізвище та дата народження не будуть змінюватися.

Як мені дізнатися контакти куратора?

Денис Пушенко / Куратор мережевих агентств (всі агентства мереж без прив'язки до регіону) і незалежних агентств м. Київ та Київської області
E-mail: d.pushenko@alf.ua
Skype: d.pushenko

Михайло Цапок / Куратор незалежних агентів регіонів України
E-mail: m.tsapok@alf.ua
Skype: m.tsapok@alf.ua

×
Відправити запит
Ваш запит відправлено!
×
Дата
USD
EUR
20.11.2024
42.45
44.80
19.11.2024
44.80
42.45
18.11.2024
42.35
44.80
17.11.2024
42.35
44.65
16.11.2024
44.65
42.35
×
Відправити запит
Ваш запит відправлено!
×
Відправити запит
Дата вильоту
Дата прибуття
Ваш запит відправлено!
×
Підписатися на SMS розсилку
Ваш запит відправлено!